onsdag 16 oktober 2013

Lite koppar...

Som ni säkert märkt är jag inte den trendigaste... Huset vi bor i är arkitektritat av en av de främsta arkitektbyråerna i Sverige tror jag, och då vi skulle flytta in år 2009 skulle det vara koppar beslag överallt, tillsammans med sjösten och asymmetriskt kakel. Hu, så fult tänkte jag då... och valde bort det. Ha, ha! Kolla på trendkartan idag - koppar, marmor och asymmetriskt kakel överallt!!! Och, lilla jag... suktar efter följande två koppar (!) prylar... Den ena med marmorfot.... Ja, ja... 

 

Kubus 4 ljusstake - koppar

2 kommentarer:

Sis sa...

Jag tror det finns en hel låda med kopparprylar i källaren hos kära mormor! Du får gärna ta den! ;)

Joys and inspiration sa...

Ha,ha! Ja, tyvärr är det inte riktigt sådana jag vill ha...Men, vänta bara...efter några år om den här utvecklingen fortsätter...Kram!