fredag 31 augusti 2012

Höst...med ljusblå touch

På tal om höst... Regnet öser ner, så jag bestämde mig för att jobba hemifrån idag. Tände ett ljus, tog en kopp te (och en chokladbit - aj, aj) och satte mig framför datorn. Hade nog helst stannat kvar i sängen ett tag till...

På tal om säng har jag ett tag hållit mig till en svart vit färgskala även i sovrummet. Efter min inspirationsrunda i veckan till några inredningsbutiker är jag inne på att komplettera det svart golvet och de vita  möblerna med lite blått. Bland annat skall jag bädda om i sovrummet med "sommarlakanen" i blått och vitt. Hittade även en del nytt från Lexington, som skulle passa in...

 PS! Tack för kommentarerna och mailen. Det är jättekul att höra från er som läser bloggen. Jag blir jätteglad. En kram till er!
City Small Check Poplin BeddingCottage Ticking ShamCottage Stripe Sham

Original Towel

Lexington Scented Candle

Inga kommentarer: