söndag 1 april 2012

Söndag

Härligt med helg! Har varit en ganska avkopplande helg, precis som jag önskade. Helt utan program är det svårt att vara med två rörliga killar, så det blev klättring med minstingen igår, medan storebror var på fotbollsturnering. Lillkillen var jätteduktig och klättrade ända upp till taket! Roligt när de hittar nåt det verkligen gillar. Maken har fixat mat hela helgen, så det har också varit jätteskönt. Min lott har varit att fixa fika! Det blev en tur till favvobageriet i Hammarby sjöstad. Mums!

Har äntligen fått semestern planerad i stora drag. Det blir stugan som gäller som bas. Sen blir det några utflykter till västkusten och södra Sverige och kanske Legoland. Italien hänger tyvärr lite löst just nu...

Nu skall jag se om jag får maken att engagera sig i ett av mina inredningsprojekt... Han är inte alltid lika entusiastisk som jag... :-)

Inga kommentarer: