onsdag 28 mars 2012

Dagens program

Ledig dag idag. Har massor av småfix att göra: larmcheck, shopping med bästa vännen P, beställa blommor åt svärmor som har födelsedag imorgon, skaffa blommor åt  mig själv, hitta  målare, skolansökan för storkillen, ringa mormor...

Tänkte också hinna till simhallen och nöta in crawlen. Igår övade vi på vändningar! Helt otroligt att jag går på simskola och övar vändningar! :-) Visserligen får jag nog öva kullerbyttor med barnen ett tag för att verkligen få till det. Mestadels stod jag nämligen igår med fötterna inlindade i banrepet och händerna fast i bottnet, men nån enstaka krumelur såg nästan ut som en vändning. Men usch så jag svalde mycket vatten, eller snarare inhalerade vatten. Det är nog inte bara näsan och bihålorna som decinficerats, utan även frontalloben och hjärnbarken och vad de nu heter...  Men, men, konsigt nog är det här det roligaste jag gjort på länge...

 Dags att ta tag i dagen! In i badrummet...





Inga kommentarer: