onsdag 14 mars 2012

Dagens bravader och vårt kök


Har haft en händelserik och lång dag idag och är helt slut. Vad är väl skönare efter en lång dag än att komma hem till sitt eget sköna hem efter det? Nedan en bild från vårt kök (med disktrasa och allt ;-)).

Ni kanske undrar hur det gick på crawlkursen..  Som duktig elev började jag kursen med att sätta på mig simglasögonen åt fel håll... vilket simläraren diskret påpekade inför alla! Hej på er! :-) Efter ett antal drunkningsförsök och felriktade ben och svaga armar (hur kan man få benen fel när man crawlar???), kunde jag i allafall simma 10 meter utan att svälja halva bassängen... Även om läraren stod dubbelvikt och skrattade... Fortsättning lär följa! Men, trots allt tyckte jag att det var kul och jag är så stolt som vågat hoppa på nåt så svårt och obehagligt...













Inga kommentarer: