fredag 17 februari 2012

Födelsedag

Blev väckt i morse med frukost på sängen av en underbar liten 6 åring som sjöng "Ja må hon leva". Första sången jag någonsin hört honom sjunga en hel sång helt på egen hand. Storebror hade gjort ett fint kort i mina favoritfärger och håller på med en kudde i skolan som inte hunnit bli färdig. Finns det nåt sötare?

Detta blir min födelsedagspresent till mig själv tror jag. En gelbrännare i bordsmodell från Riverdale. Finns hos AnnahofSweden. Tycker den skulle vara mysig att tända på kvällar och efter skidturer. Ha en bra dag alla!

Gelbrännare Bordsmodell 34 cm


2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Sis sa...

Grattis! Härliga gossar du har! Och absolut är du värd den där gelbrännaren! (Visste inte ens själv att det fanns sådana...)